I'll be happy to exchange links with anyone. Just leave a comment and I'll be happy to.

Monday, September 1, 2008

Bright nails


I have never painted my nails bright colours....They have stayed resolutely black or dark red for a few years...Well..except during St Patrick's Day when I painted them green...But for those who are so inclined, brighten up your nails with a selection of neon colours for the season :)

Jag har aldrig lakerat min naglar med klar färger...Min naglar har blivit svarta eller mörk röda för en lång tid....Utom under St Patricks Dag då jag lackerade min naglar grön..Som gillar du klar naglar, glädjande nyhet! Klar naglar är inne på vår och sommar :)









A set of 48 colours of nail polish AUS$29.99















A set of 4 glitter nail polish AUS$7.44

















DIY nail decorater AUS$0.01























Or get some fake nails like these US$0.01

Item are on bid from Ebay and prices are subject to change.
Prodjukter är från Ebays auktion. Priserna är månde skiftar.

1 comment:

Unknown said...

hi, article is great...and bio is quite interesting...Fascinating individual...If want to share your nail work then join our nail art team at
http://www.coolnailsart.com

Good luck with med school and best of luck...