I'll be happy to exchange links with anyone. Just leave a comment and I'll be happy to.

Friday, October 24, 2008

A cold spring day

Sorry I haven't been posting much! I have been busy with uni work.

Yesterday was rainy and very cold! Mr Google says it's 11 degrees but my boyfriend always tells me not to trust Mr Google! And he is right sometimes :P There was a huge lightning storm the night before last and my house lost some power. Me and my boyfriend went up to a hill near my house to watch the storm. A little dangerous, I must admit. It was exciting, but scary at the same time. It started pouring cats and dogs and even hailed a little. This is what I wore today, yesterday and the day before. The weather looks good today! :)


Forlåta mig för att inte anslå mycket. Jag har blivit mycket upptaget med min universitets arbete.

Igår var regnig och mycket kall! Herr Google påstar att temparaturan är 11 grader men påstår min pojkvän att herr Google kan inte bli betrodd! Och är han rätt ibland :P Där var en mycket stor blixtstorm i förrgår kväll och min hus förlorat makten. Jag och min pojkvän gick upp en höjd nära av mitt hus att titta på stormen. Det var lite farlig, måste bekänna jag. Det var spännande men skrämmande också. Då det var ösregn. Här finns min kläder igår, förrgår och den för tre dagar sedan. Väder ser bra ut idag! :)

Yesterday's Outfit


















































The Day before Yesterday






















































And the day before the day before yesterday... ;)

No comments: