I'll be happy to exchange links with anyone. Just leave a comment and I'll be happy to.

Friday, October 31, 2008

She's So Beautiful

People always say that mums look radiant. And I must say this is true with my lovely older sister and her best friend (my sister is the one in the green) who are both expecting (baby niece! Yay!). I love my sister's outfit in this photo. I've never really seen green worn alot (I still have my head stuck in my black wardrobe ;P) but my sister wears it well. And the white short cardigan finishes the outfit well. Always stylish, my sister! LOVE!

Folk alltid säger "Mammor ser strålande ut." Denne är sann med min ljuvlig aldre syster och hennes bästa vän (Min syster bär den grön klänning) som väntar barn (lillesysterdotter för mig! Hurrah!). Jag älskar min systers klänning. Jag har sett inte många gröna klänningar (Kanske för har jag min huvud i min svart garderob! ;P). Min syster ser ljuvlig ut. Den vit kort cardigan slutför utstyrseln. Alltid stilfull, min syster! LOVE!

1 comment:

Kira Aderne said...

hello girl!

what a pleasure to exchange links with you! thanks a lot ;)

a kiss!!!
see you,
Kira