I'll be happy to exchange links with anyone. Just leave a comment and I'll be happy to.

Wednesday, January 6, 2010

Christmas and New Year!

Hello! I'm back! I hope everyone has had a great Christmas and New Year : ) This is what I did to celebrate during the festivities...

My boyfriend, Jarrod, and I went to visit his grandparents and mum at Gosford for Christmas. I had my first ever opening presents around a tree session. Lunch was amazing with lots and lots of prawns : )

Jag och min pöjkevän besökte hans mor och morföräldrar i Gosford vid jul. Jag öppnat julklappar och åt många räka.



















































I received some clothes and jewellery from Jarrod's mum and my great friend Kali, and I will put up some pictures soon :)
Jag erhöll kläder och juveler från Jarrods mor och min fin vän Kali. Bilder kommer snart :)

And I had a quiet New Years Eve. I don't like big crowds, so I had dinner at home, lit candles and watched movies instead.
Jag hade en fredlig nyårsafton. Jag gillar inter folkvimmel. Därför åt jag middag och tittdade film i hem.














































































What did you do during the festival season?
Vad gjorde ni på högtider?

No comments: